diumenge, 25 de novembre del 2007

L'Abret...aiiiiii quin fred


Bé, l'ascensió ha estat un éxit. Ens hem plantat a peu de via i d'estrena : a la via del Arbret qui res no estrena, res no val. En Gabi estrena cotxe de puta mare. L'Enric estrena gats i casco. En Bernat pantalons, budrier i samarreta Millet. I jo uns pirates d'estiuuuuuuuuuuuuuuuuu...que em congelo!!!! i es clar "La Rosa" : una Beal Cobra de 8.6 mm y 50 m.






Ens em posat a fer feina dues cordades : Bernat i jo i l'Enric i en Gabi. La via no esta massa ben equipada, cosa que ja comença a ser una tradició. El segon llarg te una sortida de 5+ molt exigent i per anar de primer tributa d'un parell de bemols. I s'ha d'anar molt fi molt fi...com només en mestre Soto sap fer-ho. El fred afegia un grau a la via i ens ha fet patir, cal dir-ho. De baixada hem fet un rapel d'uns 45 m amb una primera part un pel complicada. Els darrers 25 m son molt macos amb alguna part volada molt divertida. Dimarts ens veiem al rocòdrom !!!!












2 comentaris:

Enric Mullor ha dit...

Companys, m'heu de disculpar dons quan vaig proposar anar a l'Arbret, tenia al cap una via més ben assegurada i m'imaginava que ens tocaria el solet a mitja primera tirada. Ah, per cet, Jo també estrenava talavar.

Andreu ha dit...

Ho hi ha disculpa acceptable. Ens ho vàrem passar d'alló mes bé. La via, la companyia, l'èxtasi... Què millor assegurança que la millor companyia per fer cordada. I finalment el solet...hi va ser!!!!


Fins sempre. Salut