diumenge, 26 de juliol del 2009

Una mica de tot a la Magdalena inferior...



El leivmotiv de la sortida era reequipar una via de l'Agustí a la Magdalena inferior, el més assenyat , al meu parer, era arreglar La que faltava. D'aquesta manera es descongestionava l'aresta, donant una opció diferent a la Rantanplan. L'equip, format per l'Enric Bassas, l'Agustí Cardona i l'Andreu Martínez-Vargas tindria una feina feixuga. Amb l'Enric de cap de corda i l'Agustí i l'Andreu de clics-camineros es va quedar la cosa. Mentrestant jo i l'Elena aniriem a fer una via per l'altre vesant.
Un cop a peu de via, de fet vaig triar l'Amnèsia, preparo les coses, desfaig la corda i superviso com l'Elena es lliga la corda. Aixeco el peus de terra mirant de deixar-ho tot el més lligat possible. Un cop abastada la reunió l'Elena segueix la corda sense cap problema destacable. Altrecop m'allunyo d'ella i aquest cop grinyola una mica per la comoditat de la reunió, però recupera la sensibilitat als peus a la que inicía el llarg. Se'm fa extrany fer cordada amb ella, només amb ella. Em repeteixo a mi mateix que fa una colla d'anys ni m'ho hagués imaginat...
Fem cim, ella menja una mica , fem uns glops d'aigua i mirem d'establir contacte amb els colegues. Estan a punt de comencar a reequipar el segon llarg. L'Enric fixa una estàtica i mentre l'Agustí posa un parabolt l'Andreu neteja el ferro vell. Tot un equip.
Com que l'Elena i l'Andreu marxen demà de vacances, i no han fet encara les maletes, m'enduc amb mí a l'Elena. Els companys van fent..., un parell de retratos en donen fé.

La nostra intenció és continuar reequipant més vies de l'Agustí, la Carles, l'Adrià i la Freelight de Gorro, l'Igansi Jorba de la Magdalena Superior...Qui s'animi a colaborar,amb material, hem deixat la possibilitat de fer-ho a través de Vèrtic. De moment vam comprar un dos-cents parabolts , a més de reunions rappelables i demés.