diumenge, 8 de novembre del 2009

Natillas Danone a la Carnagelada...


Com a l'anunci si una cosa et mola, està bona, et fa crèixer i et vols estalviat un calbot d'un progenitor..., val la pena repetir. Era el dia de fer alguna cosa protegida, jo m'havia mirat la Zen, de la Carnavalada. Que pintava molt bé..., el dia , però, no estava per massa floritures. Tenint en comte lo del tio d'ahir a la Saca..., la veritat, no ens ha costat masa repensar-nos hi. De fet repetir segons com serveix per algo. A vegades passes pels puestos i no t'hi fixes massa bé. Jo ahir no vaig veure que la veritable Aresta Brucs arrenca del peu de la canal, un senyal a la roca així ho diu...
Per tant, la que crèiem era l'aresta brucs, no és més que una entrada diferent. Les reunions, però ara estan millor.
L'Enric i jo hem passat per allà corrents. Pel fred que feia, per que haviem d'estar a casa d'hora i per què tampoc és cap proesa, la veritat. Així que ens queda pendent la Zen. Jo per la meva part he anat a una súper botifarrada d'uns amics a les Planes. Ha estat un dia rodó, que ni el fred , ni res l'han fet deslluïr...


PD: Espero que la cordada que hi havia a la Baby de la Bessona, no hagi pasat tant fred com nosaltres. També deixo pendent la Baby, aquesta de fa ja massa anys....