dilluns, 11 de febrer del 2008

CADE A TERRADETS



Dissabte 09 de Febrer vem anar al Congost de Terradets, a la paret de les Vagasses. Erem quatre individuus. L'Enric Bassas, l'Eduard Abello, en Juan Carlos (no sé el cognom) i el menda lerenda. Ens vem enfilar per la Cade, però desde la Feixa fins dalt. Realment va ser una via preciosa. Abans d'anar-hi vaig mirar un llibre de ressenyes anomenat: Les 100 millors escalades de Catalunya i com sempre vaig constatar que en aquest mundillo hi ha molt vacilon. La tirada més dificil la marca com V. De eso nada, monada. És un sisè grau clarissim. Bé, va ser un dia collunut. Penjo un parell de foticos, però si les voleu veure totes, entreu en l'adressa que vaig penjar fa unes setmanes de Picassa.






Un salido, digo un saludo.






3 comentaris:

Fent el mono per l'Aresta Brucs ha dit...

bona via , bones fotos, haviam quan escalem plegats...

Andreu ha dit...

Jo no vaig pogué venir perque estava fent el Cervino amb el Gabi. Espavila tiu que ets l'unic de Sant cugat que no l'ha fet...tant 6a i tant artifo.


Salut

Andreu ha dit...

Ja tinc la motxila feta per anar a Terradets : les cintes, els mosquetons...i el tap de cava pels desploms (va millor que els dodotis) JAJAJAJAJA