diumenge, 15 de març del 2009

Abans de l'arrós amb llamàntol

Era bon matí. l'Agustí em va passar a recollir tot puntual. Enfilem cap a Gorros i pel camí recollim el mestre Bassas : escalada de luxe. Escalar amb mestres de mestres és una experiència inoblidable.




En un moment donat el mestre Cardona em pregunta : ¿confies en mi????. Vaig estar a punt de posar-me a riure... Com és posible que qui va obrir "la que faltava", la Carles del Frigi, i tantes altres em preguntés aixó??? Si no fos axí, què collons fotia jo allà a 50 m de terra tot feliç???. En fin...


Vàrem fer un ràpel en paralel i el mestre Bassas és va quedar bocabadat !!!

Abans haviem fet la via Api de la Magdalena Inferior (oberta per l'Agustí Cardona) i una via nova del Guillem Arias que estava força ben assegurada...




Finalment, després la de cervesa reglamentària i una estona de descans tècnic vàrem conicidir a cal Cardona. Ens va obsequiar amb un plat magistral...que ja us podeu imaginar !!!

Per , encara, pujar el nivell la companyia va ser del més selecte


Això és vida !!!