dijous, 12 de març del 2009

Arròs amb llamàntol

És el que em donarà per sopar dissabte proper el pare de la via que vàrem fer el passat dissabte. Adivineu qui és??? l'Agustí Cardona. Serà un plaer i una honra infinita que l'aperturista de la via Carles del Frigi em convidi a sopar...

Ves per on dissabte passat vàrem fer aquesta via (de nou...). El menda-lirenda-hago-lo-que-puedo va fer els llargs 1-2-4 de primer : uffff quina suada...El muro i el sisè llarg li vàrem deixar al mestre Soto. Sí, sí, el Bernat.Aquell a qui el seu pare els germans Massó li han dedicat una via recentment... Joer quin luxe de companys de taula i escalada que tinc !!!

Perdoneu que no posi fotos però tot i que vaig dur la màquina de retratar les piles gaudien d'un merescut dia festiu...ja m'enteneu.

Els companys Enric Mullor i Oliver Giralt (reconegut vuitmilista) varen fer l'Òpera Prima del Frigi, en paral·lel.

La meteo va estar a l'alçada de les circumstàncies i esperem que ho seguexi estant, que portem una temporada un xic "guarrilla"

Apa salut, i bona taula tingueu !!!