diumenge, 1 de novembre del 2009

La Torta

És una Agulla difícil de trobar, poc frequentada, a prop del Coll d'Agulles.

Consta d'un sol llarg de grau IV, recentment requipada pel Cerdá; de bona roca. Inclús alguna ànima caritativa ha canviat recentment el ràpel per un de nou e inoxidable : de luxe !! La Torta és d'aquelles agulles que si l'expliques al Vinçenc Soto que has anat se li enlluernen ells ulls, ja que el transporten a un passat gloriós a Montserrat. Érem amb el mestre Bassas, el Santi i la Rosa, i vam fer dues cordades.

Poc abans havíem fet la Carnavalada que son tres llargs amb un pas de V sortint de la tercera reunió després d'un bonic flaqueig.

El dia va acompanyar i vam completar la jornada amb l'itinerari d'excursió ja que vam accedir pel Refugi vicens Barber i vam tornar pel Coll d'Agulles i la Roca foradada. Tot plegat vam invertir 6 hores de magnífica excursió amb escaladeta i bona companyia.

Fent el mono per l'Aresta Brucs ha dit...

Feu bona cara lladres. Hauré d'anar a fer la carnavalada, que fa dies que li tinc ganes. Fa mil anys que no hi vaig...

Mingo ha dit...

Felicitats, mira que és maco aquest racó de Montserrat

Riesling ha dit...

Hola macos,
jo també hi vull venir a la Carnavalada; hem de muntar una bona sortida. Ja quedarem...