dissabte, 19 de gener del 2008

Sol solet , vine'm a veureeeee....

Ha estat un dia raro, raro ,raro. Per comencar hem arribat a peu de via pel torrent, a lo Torrente. Encigalada de principiant??. El primer llarg , jo. M'he trobat bé, motivat , trilirí i p'arriba. Molt sobadet , per cert. El segon llarg l'Andreu. Per més que li he preguntat , m'ha dit que res , que ell , i que p'arriba. . Trilirí que te vi en algun moment , peró bé.Doncs res , la fet ell. El tercer l'Enric (Mullor) . Al seu ritme , però precís, sense despentinar-se gaire ( de fet no pot...). El quart llarg jo. Mira , mira , per aquí , jodeeer, quin pas més tontet..., o jo que em lio.... Res,reunió ,i vamos. El darrer l'ha tornat a fer l'Enric , per la sortida en artificial. Jo també , l'Andreu ,no. Al tio li feia mandra columpiar-se de les escalerillas , que diu ell...
Els tres rappels , sobretot el primer volat xoricillo. Els altres dos sense complicacions. El darrer és de dos espits amb cadena i maillon. Caldria un plan renove, parabolts mínim,... no sé. De baixada , despistadets, hem acavat en un cagadero per fer un , izquierda ras , on el plano deia dreta...Cap incident remarcable, no trepitjat cap boooooooooooooooooooooomba.Cotxe i cap a casa. Feia més de quatre anys que no feia aquesta via. La recordava diferent, més difícil , menys llimada, però no en feu cas . Avui ,teniem el dia una mica tonto.

1 comentari:

Andreu ha dit...

mandra = tendinitis del tendón de Tello. Hay que ver con los eufemismos...jajajajaja